keyboard_arrow_left
search

Huur een auto

directions_car

Verhuur je auto

help_outline

Help

menu menu Menu help_outline Help directions_car Verhuur je auto person Log in

Zoek een vraag

Wat moet ik doen bij schade?

Bij schades met een tegenpartij: altijd ter plekke de voorkant van het Europees Schadeformulier invullen en door de tegenpartij laten tekenen, daarna kan de achterkant thuis ingevuld worden. Belangrijk is om de aansprakelijksheidvraag in te vullen en de reden waarom (zie laatste vraag op de achterkant). Het schadeformulier vervolgens mailen naar support@mywheels.nl. Indien de auto niet meer verder kan rijden, bel dan onze supportdienst op 085-7734222.

Als de schade al aanwezig is voor je instapt, meld de schade dan voordat je de auto gaat gebruiken om te voorkomen dat we jou de schade toerekenen. Indien mogelijk, graag een foto sturen naar support@mywheels.nl.

Meld nieuwe schade binnen 48 uur na afloop van je reservering bij support@mywheels.nl. We kunnen dan beoordelen of de schade onder de ritverzekering valt.

Bij schade aan een auto zonder MyWheels Open (geen MyWheels Open auto) kun je de volgende gegevens op het schadeformulier invullen:

Verzekeringsnemer:
MyWheels
Keizersgracht 264
1016 EV Amsterdam
support@mywheels.nl
Verzekeringsmaatschappij: Centraal Beheer
Polisnummer: 100697201

Stuur vervolgens het ingevulde en ondertekende schadeformulier en overeenkomst op naar support@mywheels.nl. Wij nemen de schade vervolgens in behandeling.