Alle weergegeven prijzen zijn exclusief btw. Het gebruik van MyWheels Zakelijk is op basis van pay-per-use en omvat daarom geen abonnement of vaste kosten.
Wat zijn de maandelijkse kosten van een zakelijk account?
Een zakelijk MyWheels-account heeft geen vaste maandelijkse kosten. Je betaalt zo uitsluitend voor de ritten die je maakt. Rijden jij en je collega's een maandje niet? Dan hoef je ook geen factuur te verwachten.
Hoelang is de opzegtermijn?
Je kunt op ieder moment opzeggen. Stuur hiervoor simpelweg een mailtje, dan regelen we het voor je. Omdat je alleen voor gereden ritten betaalt, is er dus geen opzegtermijn.
Hoeveel medewerkers kan ik maximaal uitnodigen?
Er zit geen maximum aan het aantal medewerkers dat je kunt uitnodigen. Je kunt het uitnodigen van collega's gemakkelijk zelf beheren in je eigen beheeromgeving.
Hoe snel kunnen medewerkers rijden via MyWheels?
Nadat je een medewerker hebt uitgenodigd, kan diegene direct een account aanmaken. In de meeste gevallen wordt deze direct goedgekeurd. Af en toe komt er een handmatige check aan te pas, in dat geval kan het zo'n 2 werkdagen duren.
Hoe beheer ik het bedrijfsaccount bij MyWheels?
Als je je aanmeldt voor een zakelijk MyWheels-account krijg je toegang tot je eigen beheeromgeving. Hierin kun je medewerkers uitnodigen, ritten inzien, en facturen en ritspecificaties downloaden.
Waar bestaat de factuuropbouw uit?
De factuur bestaat uit de kosten van gemaakt ritten, opgesplits in de uren/dagen dat een auto gehuurd is en het aantal kilometers dat gereden is. Mochten er boetes zijn gereden door de bestuurder, dan zijn deze hier ook te vinden.
Kan ik de factuur opsplitsen in kostenplaatsen?
Jazeker! Je kunt in je beheeromgeving kostenplaatsen uploaden, die medewerkers moeten selecteren bij het reserveren van een auto. Op de maandelijkse factuur zie je de gemaakte ritten opgesplitst over de kostenplaatsen.