Geef een cadeaubon van MyWheels

Bon vol rijplezier

Met de MyWheels-cadeaubon geef je een cadeau dat écht van pas komt. Perfect voor elke gelegenheid; of het nu gaat om een verjaardag, afstuderen of geslaagd rijexamen. De cadeaubonnen zijn tot in elk geval 30 september verkrijgbaar; bij genoeg animo zetten we deze pilot door.

Hoe werkt het?
01
Kies je bedrag

Selecteer het bedrag dat je wilt geven. We bieden opties vanaf €25. Of je nu een kleine of grote verrassing wilt geven, er is voor ieder wat wils.

02
Voeg een persoonlijke boodschap toe

Maak het cadeau extra speciaal door een persoonlijke boodschap toe te voegen. Laat de ontvanger weten waarom je aan hem of haar denkt.

03
Het bedrag wordt geïncasseerd via je MyWheels account

Dat doen we binnen 3 werkdagen. Je kunt de factuur straks terugvinden in de app onder 'financiën'.

04
Ontvangst via e-mail

De ontvanger krijgt binnen 3 werkdagen een feestelijke e-mail met de cadeaubon en een unieke code. Wil je liever zelf de bon ontvangen per mail en deze doorsturen op een specifiek moment? Voer dan jouw eigen e-mailadres in.

05
Gebruik het rijtegoed

Het tegoed kan flexibel worden ingezet voor meerdere ritten. De unieke code kan voor elke rit worden ingevoerd in het veld 'korting'. Het tegoed kan worden gebruikt tot het op is.

Waarom een digitale cadeaubon van MyWheels?

  • Handig voor wie af en toe een auto nodig heeft
  • Duurzaam cadeau
  • De ontvanger kiest zelf de auto en het gebruiksmoment

Bestel jouw cadeaubon

Loading...

FAQ

    Hoe kan ik de cadeaubon gebruiken? De cadeaubon bevat een unieke code t.w.v. het gekozen bedrag in MyWheels rijtegoed. Vul tijdens het boeken van je ritten de code in in het veld 'korting'.

    Kan ik de cadeaubon voor meerdere ritten gebruiken? Ja, dat kan!

    Hoe lang is de cadeaubon geldig? De bon is geldig tot het tegoed op is.

    Kan ik een fysieke cadeaubon krijgen? Voor deze pilot periode werken we alleen met digitale cadeaubonnen. Je kunt er natuurlijk wel voor kiezen de bon zelf uit te printen.

    Kan ik de cadeaubon retourneren of het bedrag terugkrijgen? Gedurende de pilot periode kunnen we helaas het bedrag niet retourneren. Let daar dus even op voor je de bestelling plaatst.

    Wat moet ik doen als ik de cadeaubon niet heb ontvangen? Controleer je spamfolder, aangezien de e-mail soms daar terecht kan komen. Als je de cadeaubon nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice voor hulp.