Van web naar app
Vanaf 24 juli 2024 zijn MyWheels ritten alleen nog via de app te boeken, en dus niet meer op de website. Hieronder de meest gestelde vragen en de bijbehorende antwoorden.
Steeds minder mensen gebruiken de website om MyWheels auto’s te boeken. Sterker nog: 95% van onze leden boekt alles via de app. Daarom hebben we besloten om helemaal app only te gaan werken. Voor de gebruikers is dat duidelijker. En voor ons scheelt het heel veel onderhoud, tijd die we nu kunnen besteden aan het nóg beter maken van de beste deelauto app van Nederland.
Vanaf wanneer kan ik geen auto's meer boeken via de website?
De verandering gaat in op 24 juli 2024. Vanaf die dag is het niet meer mogelijk auto's te boeken via de website.
Kan ik nog wel op de site zien waar de deelauto's van MyWheels staan?
Ja, dit kan nog wel. Het blijft mogelijk om te zien welke auto's waar staan.
Hoe kan ik de MyWheels app downloaden?
Je kunt de app downloaden via de App store (Apple) of Play Store (Android).
Waar moet mijn smartphone aan voldoen om de app te kunnen gebruiken?
Je smartphone moet minimaal iOS 13.4 hebben (iPhone) of Android 6.0 (andere merken).
Waarom alleen nog boeken via de app?
We willen de allerbeste deelauto-app blijven verbeteren. Maar omdat we ook nog kunnen boeken via de site, doen we veel werk dubbel. Omdat bijna niemand meer via de site boekt, hebben we besloten daarmee te stoppen (en al onze tijd in de app te steken)
Wat moet ik doen als ik geen smartphone heb of de app niet kan gebruiken?
Voor het gebruik van MyWheels deelauto's is een smartphone nodig. Indien je deze niet bezit kun je helaas geen auto's (meer) delen via MyWheels.
Kan ik nog steeds mijn bestaande boekingen beheren via de website?
Op de site kun je je rithistorie en facturatiegegevens inzien. Je kunt geen nieuwe boekingen meer maken.
Wat gebeurt er met mijn huidige boekingen die via de website zijn gemaakt?
Deze overgang van web naar app heeft geen invloed op gemaakte reserveringen. Start de rit in de app om op pad te gaan.
Hoe log ik in op de MyWheels app?
Je kunt dezelfde inloggegevens gebruiken voor de app als voor de website.
Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van de app?
Nee, het gebruik van de app is gratis. Je betaalt alleen voor het boeken en rijden in onze auto's, zoals je gewend bent.
Wat moet ik doen als ik problemen ondervind bij het installeren of gebruiken van de app?
Ervaar je problemen? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.
Kan ik mijn accountinstellingen nog steeds beheren via de website?
Ja. Hier gaan we voorlopig niets aan veranderen. Weet echter dat je al deze dingen ook in de app kunt doen.